jobba kväll...

 
Roliga inlägg man gör... alla handlar om att jag antingen ska jobba eller är på jobbet. 
Men det känns som att jag inte gör annat än jobbar, fast det är bara 85%... 
Men nu jobbar jag ikväll och imorgon på dan, sen har jag gjort min långhelg... Men är bara ledig en dag och sen jobbar jag 2 nätter.... men sen är jag ledig i 3 dagar :D haha.
 
Håller på med stora förändringar i mitt liv för tillfället... kanske lite för många förändringar på en gång, men jag hoppas att det går bra ändå. En av dem är ju träningen, och det har blivit lite dåligt med det den här veckan. Men jag ska inte deppa ihop för det, får bara ta tag i det imorn igen. 
 
Datumet för kryssningen är så gott som spikad, men resmålet är jag inte säker på ännu.... vi åker om 2 månader.
Är det någon som varit i tallinn/riga? kan ni rekommendera nåt av dem... vart är det billigast å handla grejer? 
Tacksam för svar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0