I´m back!


Tror jag iaf. Vet inte om någon saknat mig? :)
Har verkligen inte haft ork att blogga den senaste tiden. Har funnits så mycket annat jag har hållt på med.
Vi håller på och fixar till här hemma, städar och rensar. Har köpt lite nytt till hemmet också så snart blir det som vi vill ha det... nästan iaf :)

Sen så har jag hållt på med matten, prov 28:e.. sen är det klart! G tror jag att jag får iaf så det känns skönt.
Nu ska jag bara ta och räkna, räkna och räkna i en vecka framåt.

Olivia gör en massa framsteg också. Hon kan inte krypa ännu men hon krälar för fullt och kan sätta sig upp från liggande :)
Sen så har hon börjat sova mycket bättre, för det mesta vaknar hon inte längre på nätterna utan sover oftast från 20-07... fast imorse så bestämde hon sig för att vakna 5.30... fick snällt ligga kvar i sin säng en stund och leka med sin kanin så jag fick vakna till :)

Nu ska jag ta och diska lite tror jag. Sen måste jag börja rensa och städa i garderoben också, men det väntar jag nog med tills älsklingen gått upp.

Här kommer lite nya bilder, de är från 50-års festen som jag skrev om i förra inlägget.



















Det finns fler bilder men det får räcka sådär.. :)
Nu ska jag börja använda min kamera mer, om jag kommer ihåg :D

Ha en bra söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0