Varmt!


De senaste dagarna har varit så otroligt varma och sköna!
Satt på uteplatsen och drack kaffe och bara njöt av värmen, svettigt blev det fast jag bara hade linne på överkroppen :)
Har rensat lite på uteplatsen också, mycket kvar som behöver göras men får ta lite i taget..
Har även tulpaner som börjar titta fram :)



Den här bilden tog jag igår, innan jag rensade bland tulpanerna.. så nu ser det bättre ut men orkar inte ta en ny bild :)



Markus krattade lite grann igår, det är väl annars mest jag som håller på där ute :)
Jag vet bara inte hur man ska ta hand om en uteplats helt, men man lär sig väl. Och det börjar väl bli dags att köpa frön mm nu om man vill plantera lite gräslök mm?
Sen hade jag väl tänkt att plantera lite blommor också, men det behöver jag lite "expert"hjälp från mamma, eller någon annan :) haha, jag har verkligen inte gröna fingrar men någon gång ska väl vara den första att lära sig.
Igår köpte vi en grill också, och premiärgrillade för den här våren, nu saknas bara utemöbler.
Tog bord och stolar från balkongen så länge så att man kan sitta där iaf.

Nu ska jag äta lite lunch, sen duscha och förbereda sig för dagen. Vad vi ska hitta på vet jag inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0