Måndag.


Då var det måndag igen och ikväll är det matte som gäller. Har inte pluggat nåt i veckan, har verkligen inte haft motivation till det, men ska ta fram grejerna nu och plugga lite under dagen.
På lördag är det högskoleprovet som gäller, har inte pluggat till det heller fast jag har en bra bok... ska ta och skärpa mig och plugga varje dag nu. Men det går som det går.

Igår var vi borta hela dagen, på förmiddagen åkte vi till svärföräldrarnas stuga och hjälpte till lite grann, jag bar in lite ved och Markus hjälpte hans farsa med väggar. På eftermiddagen åkte vi vidare hem till Mandy där vi blev bjudna på god ost och skinkpaj :) Så kvällen spenderades där.

Just nu håller Markus på och gör om trappen på våran uteplats, ska göra den lite större så det blir som en liten altan istället... det blir nog fint! :)
Ska måla den vit sen också när den väl är klar.
Jag är även jätte sugen på att göra i ordning Olivias rum, men vi har inte råd med det den här månaden iaf.
Men jag har planerat iaf hur det ska se ut så sen är det bara att gå och köpa allt som behövs.
Tror inte att det kommer att gå på mer än 1000kr för att få allt som jag vill ha inkl färg till väggarna.

Nu ska jag ta tag i matten, så på återseende ;)

Kommentarer
Postat av: ilona

Hej! Vi skulle väl ses imorgon!? Vi kan komma och möta er så slipper ni gå vilse! haha. Vi kan mötas vid den stora stenen vid 12 tiden. Kram

2012-03-28 @ 12:55:44
URL: http://ilonalindholm.blogspot.com
Postat av: Therese Carlsson

Jag har diskbråck i ländryggen och den är stor som en vindruva...

2012-03-28 @ 22:10:29
URL: http://www.nattstad.se/teaochfadi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0