Juli

 
Och sommaren har precis börjat! när det nästan är slut...
Man går hela året och längtar till sommaren och värmen och nu har det blivit lite varmare men snart är ju sommaren slut igen..
Men man får väl njuta av de få dagarna då det faktiskt är riktigt sommarvärme.
 
Igår var jag med mamma och mika och hämtade min brorsdotter och hennes mamma från sthlm.
Det var nästan åtta år sen vi sågs sist så det var så skönt att få ses igen!
De ska stanna här ett par dar, åker nog tillbaka på måndag.
De sover hos mamma under besöket..
 
Nu så har jag fått lite extra jobb också. Ska börja redan inatt med att gå bredvid. Och sen på måndag går jag bredvid på en dag tur och sen börjar jag nog jobba.
Känns både skönt och tråkigt då jag egentligen vill vara hemma med Olivia i sommar, men eftersom älsklingen inte har nåt jobb så måste jag jobba. Men det som är bra är att det är ju på timmar så man kan faktiskt tacka nej, men jag ska ändå passa på att försöka jobba så mkt som möjligt.
Skönast är ju om jag skulle få jobba lite nätter, då skulle jag inte behöva jobba lika mkt :)
 
Nu ska jag ta tag i disken, sen ska vi ta en promenad hem till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0