Torsdag


Idag har jag inte gjort mycket vettigt, bara det vanliga som diskat och lagat mat.
Var en sväng hos mamma iofs och fikade lite och passade på å tigga hennes man om hjälp med matten.
Jag blir verkligen galen snart! jag fattar ju knappt hälften känns det som! jag måste ju läsa den här kursen om jag ska ens ha en chans att komma in på universitetet så jag kan ju inte direkt hoppa av heller...
Och det spelar ingen roll om jag hoppar av nu och testar igen i höst, kommer ju inte fatta nåt då heller.
Bara att kämpa på och försöka få ett g iaf.. genom lite fjäsk om inte annat... hahahah.

Olivia har börjat vända sig nu, lagom till 6-månaders kontrollen :)
Hon vänder sig både från mage till rygg och tvärtom. Sen så håller hon på å får 2 tänder samtidigt. Stackars liten, kan inte vara skönt. Ikväll var jag tvungen att ge henne lite alvedon för hon verkar ha ganska så ont.

Imorgon ska jag få lite besök på eftermiddagen, så då ska jag ta och baka lite kolakakor på morgonen :)
Bakade i tisdags också men de tog slut igår redan så nu ska jag göra ännu fler :D Goda är de iaf och hur lätta som helst att baka.

Sen så vill jag bara säga ett stort TACK till min mamma! hon ställer jämt upp när det behövs och avlastar mig med Olivia när det blir lite tungt. Man märker på Olivia hur mycket hon uppskattar sin mormors sällskap, hon lyser jämt upp när hon ser henne och blir helt sprallig och knäpp :)
Ingen annan, förutom jag och Markus, har den inverkan på henne. Det är mormors lilla tös det ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Ska praktisera i skolan. Ska skriva om varje linje som sedan ska publiceras upp på skolans hemsida D:

2012-02-16 @ 21:37:07
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0