Ojdå..


Nu var det 3 dagar sedan jag uppdaterade här...
Tiden går snabbt och eftersom jag lovat att inte skriva så många negativa inlägg så har det väl bara inte blivit av..
Fast allt jag ju självklart inte negativt! fast det är väl oftast det negativa som spökar runt som man vill få ut.

Igår var vi i Skara och hälsade på Olivias faster och kusin :)
Det var jätte trevligt och Olivia var lugn så gott som hela dagen. Var en sväng till Skövde också för att handla lite, fick med mig en onepiece till Olivia och en jätte gullig tröja, även den till henne :)
Lägger upp en bild på det sen när jag orkar :) och i fredags fick hon tre bodysar av mormor och Mika, de är med på samma bild :)
Idag när vi var och handlade på maxi så fick man med en badrock när man handlade ett storpack blöjor så det gjorde vi såklart då blöjor är nåt som ändå går åt. Jätte gullig gul rock, men en näbb på luvan så man ska se ut som en kyckling, haha. Även den finns med på bilden :)
Nu har Olivia fått kläder så det räcker, nästan.. skulle behöva handla iaf ett par byxor och en pyjamas, får se ifall jag orkar ta mig till marieberg någon dag.

Nu ska jag bara slappa och rensa huvudet från all matte jag pluggat idag. Sen blir det mer plugg imorgon och på kvällen har jag prov! Det kommer INTE att gå bra kan jag säga. Men jag hoppas att jag får godkänt iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0