Nytt!


Igår var vi en sväng hos syrran. Bad henne fotografera Olivia eftersom våran kamera suger (!) och det gör inte hennes :)
JÄTTE fina bilder blev det! resultatet ser ni här nedanför :)
Sen nyheter om Olivia, hon har en tand som nu "tittar" ut, dock ser jag den inte direkt men jag känner den och den är riktigt vass... så snart syns den också. Misstänker att en till om inte två till är på väg...
Sen så har Olivia roat sig med att vända sig från mage till rygg idag, flera gånger :)
Hon tyckte själv att det var riktigt kul och när hon såg att mamma skrattade så blev det ju ännu roligare. Såklart.
Det är så roligt nu när hon är mer medveten om saker och ting. Om hon gör nåt och jag tycker att det är roligt och skrattar så gör hon det ännu mer och skrattar och sen väntar på min reaktion :)
Kan inte fatta att om ca 2 veckor fyller hon 6 månader...

Annars så har inte nätterna varit sådär jätte bra... fortfarande mycket skrik och gråt.
Känns som att jag aldrig mer kommer att få sova och känna mig utvilad...
Hade ju planerat att sova middag med henne, men än så länge så blev det bara den där gången som jag skrev om... och imorn har jag ingen tid, men får se på onsdag om jag tar en liten tupplur.. om inte jag hittar på annat :)

Imorn är det alla hjärtans dag, hur tänker ni fira, om ni ska fira?
Vi ska inte göra nåt speciellt, älsklingen jobbar ju, börjar 13 och slutar 21...
Men ska få lite besök imorn så jag slipper vara själv iaf :) fast jag har ju Olivia men ändå, kul med nån man kan konversera lite bättre med ;)














Checka in frillan ;)

Syrran tar så otroligt fina bilder! vill inte ens använda våran kamera (som jag faktiskt hittat nu), för det blir inte alls bra bilder med den... men men, ibland måste man väl :)



Kommentarer
Postat av: Nina - En fotogalen tvåbarnsmamma

Hon är så fin, lilla tösen!

Ska bli kul att fota henne i sommar också :)

2012-02-14 @ 13:30:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: mummu

ihana söpöläinen. kuvat on tosi hyviä.

2012-02-14 @ 16:20:24
Postat av: Sara

Jättefina bilder!

2012-02-14 @ 18:46:11
URL: http://sarawhatever.blogg.se/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

vilken sötnos :) Blev uppvaktad av sambon med en ros och ett kort, blev överlycklig för jag hade inte väntat mig når, haha :) Hoppas din allahjärtans har varit kanon :)



Varför inte passa på att tävla hos mig om ett presentkort hos Hejbaby.se ? :) Är ju aldrig fel med gratis kläder till lillen, eller hur? :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



Kram

2012-02-14 @ 20:56:19
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0