Ny mobil


I början av nästa månad så har min bindningstid gått ut på min nuvarande abonnemang så det är dags att förlänga den och samtidigt skaffa sig en ny mobil :)
Jag är inte helt säker på vilken jag vill ha, vet att jag vill ha en smartphone, men vet faktiskt inte om jag vill ha en iPhone.. och jag vill nog inte ha samsung galaxy s2 heller...
Men hittade en annan, samsung galaxy w... tror nog att den skulle kanske kunna passa mig :)
Den har inte jätte bra kamera, så det är ju en nackdel, men det är inte hela världen. Kameran på min nuvarande mobil är inte den bästa heller och den är ändå 12 megapixlar.

Men, ska jag ta en svart eller en vit? haha, vilket dilemma!

Ska se ifall de kan bjuda mig på sporify också, i ett år, det här blir ju trots allt iaf 3 gången (om inte mer) som jag förlänger mitt abonnemang med 2 år.. så de borde väl vilja ha kvar mig som kund tycker man ju :)

Nu ska jag ta och gå å lägga mig, är trött så in i h*****e.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0