Längre än tänkt.


Min bloggpaus blev lite längre än jag hade tänkt mig...
Men det är för att vi hade inget internet förrän nu. Bredbandsbolaget var tvungna att komma hit och koppla om då den förra som bodde här hade haft stadsnät istället.
Jag kände mig riktigt handikappad utan internet, använde iofs älsklingens internet från mobilen men bara korta stunder.

Nu är iaf flytten avklarad. Och vi har fått så himla mycket hjälp med allt det här dagarna så jag är evigt tacksam!!
Sen så hände en tråkig grej i samband med flytten... de flesta som hjälpte oss blev magsjuka inom några dagar!
Och det känns ju inte direkt så roligt då den otrevliga bakterien måste komma från oss :(
Jag har inte blivit smittad, men jag kan ju ha bärt på den ändå. Jag tror att jag är en av dem som faktiskt är immuna mot magsjuka, men ska inte säga helt säkert för då kommer det till mig också :D

Nu ska jag ta och surfa runt lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0