Högskoleprovet


Nu har jag anmält mig till vårens högskoleprov.
Har inte så stora förhoppningar på att få bra poäng men det skadar inte att testa.
Man kan ju faktiskt ha tur :)

Idag ska jag ta en sväng till mamma med Olivia så fort hon vaknat.
Hon har haft lite sömnproblem de senaste veckorna och nu har jag börjat ändra lite i hennes rutiner så vi får se ifall det blir bättre. Det tar ju några dagar så jag får väl bara stå ut med lite gnällande så här till en början.
Men det känns redan som att det är på väg åt rätt håll, hon vaknar inte längre varje timme på natten :)
Sen så är det nog tänderna också som gör sitt på nätterna, tror att de är på gång nu. Har varit det ett bra tag nu iofs men nu börjar man se mer tydligt att det ligger nåt å trycker under tandköttet :)

Några nya bilder kommer lite senare när syrran skickat dem till mig :)
Hittar inte min kamera, eller laddaren, för tillfället :)

Kommentarer
Postat av: Nina - En fotogalen tvåbarnsmamma

Salah lyssnade inte ens på mig när jag sa att jag vill köpa en ny haha

För den jag vill ha är bara snäppet bättre än denna så den är inte heller värsta proffskameran. Och priset ligger snäppet högre också. Äh, får se :)

2012-02-07 @ 20:01:56
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0