Tid att planera..

 
Nu när jag sitter själv på kvällarna så har jag tid att fundera och planera, utan att någon stör ;)
Vill börja göra i ordning Olivias rum, för tillfället är det gästrum/datarum/gitarrum/förråd, med andra ord så ligger det en massa "skräp" där bara. Vet nästan exakt hur jag vill inreda rummet och har smått börjat köpa grejer. Kunde ju ha gjort allt detta tidigare såsom rensat, köpt grejer, målat mm men det har bara inte blivit av. Sen så har ekonomin inte tillåtit det heller.
Men nu ska jag ta tag i det har jag bestämt. Ska börja rensa from imorgon, och verkligen slänga sånt som är onödigt och lägga ut på blocket sånt som går att sälja. Sen får älsklingen hitta någon annan plats för sina gitarrer mm. Även om vi inte kommer att flytta in Olivia in i hennes rum än så vill jag ändå att hon ska kunna vara där och ha sina leksaker där. Just nu så har vi dörren stängd till rummet.
 
Nåt som är mindre kul är att våran bil har pajat! den går att starta men inte att köra. Lämnade in den till verkstaden idag och mekanikern sa att det är iaf lambdasonden och katalysatorn som gått sönder. Så de ska bytas och sen får han se om det är nåt annat som är sönder också. Så det blir inte någon billig historia heller, men nåt som måste fixas då vi ska till Finland om ett par veckor.
Får bara hoppas att det bara är det som är felet, för då går kalaset "bara" på ett par tusen...
 
Nu ska jag ta och gå och lägga mig, är skittrött..
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0