Bu för blogg.se

 
I flera dagar nu har jag försökt att logga in här och det har inte gått.
Antagligen så har jag väl inte haft tillräckligt med tålamod och sitta och vänta i en kvart på att jag ska loggas in..
För idag så funkade det... till slut, efter en lång väntan...
 
Blir ju inte mycket skrivet här, senaste veckan har varit på grund av segheten på sidan, men annars så är det jag som är seg och inte orkar uppdarera.
 
Har ju inte hänt så mycket på sistonde, jobbat och slitit, varit med familj och vänner och bara slappat.
 
Nu har jag meddelat sjukhuset att jag ska börja jobba i mitten på september och de första 2 veckorna ska jag ha semester då vi åker till Finland. Får se vilken avdelning jag hamnar på sen då.. lite spännande men samtidigt jobbigt att inte veta. Men skönt att ändå ha ett jobb att gå tillbaka till!
Trivs rätt bra på demenscentrum där jag jobbar på timmar för tillfället, ska fortsätta göra det i höst också om jag orkar och tycker att jag har tid och lust med det.
 
Fattar inte riktigt vart tiden har tagit vägen... snart fyller Olivia 1år!
Hon har inte börjat gå än, men det dröjer nog inte jätte länge till innan hon gör det. Hon har tagit 2 steg ett par gånger nu...
 
Här kommer lite nya bilder från parken zoo..
 
Första åkturen!
 
Finfina Eya!
 
Min underbara lilla solstråle!
 
 
 
Fam Laine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0