y=kx+m


Sitter och pluggar matte, det går väl ganska okej :)
Jag har lagt matten åt sidan nu under hela förra veckan, satsade på att må bättre istället :)
Men nu när jag mår bra så känns det som att jag måste sitta och bara plugga och plugga nu så jag kommer ikapp de andra. Hade ju ingen mattelektion igår då det var helg, men vet ju inte hur mkt de andra har pluggat hemma.

Såg också att jag inte uppdaterat bloggen på flera dagar nu, har faktiskt inte haft lust om jag ska vara ärlig :)
Men det har inte hänt så jätte mkt, i fredags var vi hos mamma och åt mat, i lördags var vi på svärföräldrarnas stuga och grillade och bastade. I söndags var vi en sväng hos Mandy och jag sov även över där medans Markus hade sällskap av Walter... kändes riktigt konstigt att sova borta måste jag säga! tänkte på lill-fisen hela tiden!

Igår hände inte så mkt, hade lite besök på kvällen men annars var det lugnt.

Nu ska jag fortsätta plugga medans jag väntar på att Olivia ska vakna, sen kommer svärmor och svägerskan hit på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0