Universitetet


Igår skickade jag min ansökan till universitetet. Har ju tankar på att läsa till socionom, och det så snart som möjligt.
Har iofs inte stora förhoppningar på att komma in i höst, men förhoppningsvis senast till nästa vår...
Nu måste jag bara skicka iväg mina betyg också, resultatet från högskoleprovet får de ju automatiskt sen :)

Sen ringde jag till personalavdelningen på usö för att kolla vilka möjligheter det fanns att börja jobba lite extra, dvs på helgerna då Markus är hemma. Hon skulle kolla upp vart det fanns behov isf och höra av sig.
Skulle vara bra att få lite extra pengar och samtidigt spara lite på föräldradagarna.
Kan ju inte ta en tjänst nu då Markus har börjat ett nytt jobb och kan inte vara föräldraledig på en gång, såklart :)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, det är ju bara Olivia och jag nu igen :)
Snart är det iaf hennes sovdags och sen kanske vi tar en sväng någonstans, hem till mamma eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0