Samma sak...


... dag in och dag ut..
Det värsta är nog matlagningen.. eller att komma på vad man ska laga. Sen så gäller det att man har grejer hemma för det man vill laga, men sån tur har inte jag...
Skulle bara vilja strunta i matlagning och diskning i en hel vecka! tänk vilket lyx det skulle vara..
Kan någon tänka sig att komma hit i en vecka och ta hand om det åt mig? ;)

Idag har jag iaf bestämt mig för att göra ost och skinkpaj. Har aldrig gjort det förut men det ska nog gå bra. Paj är egentligen inte så svårt att göra. Men det som är tråkigt är att jag har inga grönsaker hemma :(
Ville göra sallad till, annars blir det så tråkigt.. men känner inte för att dra med Olivia ut i regnet å handla, så vi får klara oss utan sallad eller så går jag å handlar sen när älsklingen kommit hem från jobbet.

Seriöst, märker ni vilka stora problem jag har? fattar ni att det inte är så lätt att leva?
Hahahah.

Nu ska jag gå och byta en bajsblöja, det luktar jätte mysigt i hela lägenheten (not!) :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Rätt så kul att du skriver att det luktar illa i hela lägenheten och på inlägget under så startar du med rubriken "doftar underbart" haha

2012-04-20 @ 17:14:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja en fika skulle vara trevligt :D Jag kan bara fredag dag.. HUr ser det ut för dig då? :) Kram

2012-04-25 @ 07:40:58
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0