Inte så bra


Jag tycker inte att det gick så jätte bra på provet igår, känner att jag kunde ha gjort så mycket bättre!
Och jag hade jätte svårt att koncentrera mig och kände mig jätte trött, kanske inte den bästa tidpunkten att göra provet nu, när jag är mitt i en depression... men helt åt skogen gick det ju inte. Och jag kan ju alltid göra om det i höst och då kommer det nog att gå mycket bättre :)
Får vänta på resultatet nu till 2 maj, känns lite jobbigt faktiskt. Men jag har iaf rättat provet då resultaten publicerades igårkväll.

Kan faktiskt inte fatta att det redan är 1 april! tiden går så snabbt... jag har ännu inte blivit lurad, och kommer nog inte att bli det heller ;)

Nu ska jag passa på och läsa en bok medans lillen sover, sen är det lunchdags och vi behöver åka och handla. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0