Doftar underbart!


Jag har just nu en skinkstek i ugnen och det luktar så otroligt gott i hela lägenheten!
Är ju så extremt hungrig just nu också...
Till det blir det en kall sås (hemmagjord) och klyftpotatis (hemmagjorda de med) :)
Riktigt lyxig tisdags middag måste jag säga :D
Bild kommer om jag kommer ihåg att ta en, kan hända att jag är för hungrig ;)

Ikväll kommer svägerskan och sover över, har tvättid imorgon så då slipper jag dra med mig Olivia när jag tvättar :) Så ikväll blir det en massa skitsnack, desperate housewives (för min del iaf) och ännu mer skitsnack ;D

Har inte orkat uppdatera på några dagar, har inte haft så mycket att säga.. fast det händer grejer.. :)
Jag mår iaf MYCKET bättre! jag är piggare, gladare och har mer ork.
Så då mår alla andra runt mig också bättre när inte jag drar ner på deras humör :)

Och en grej som är så otroligt roligt, det är att jag har börjat förstå matte!! lite mer än förut iaf så nu kan jag ibland tycka till och med att det är kul :)
Så nu sitter jag och pluggar matte när jag har tid över för vill ju verkligen få g iaf.. sen om jag orkar kämpa lite extra så kanske jag skulle kunna tänka mig att satsa på vg.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0