AJJJ!


Jag har så jäkla ont i min rygg just nu!
Idag var en förhelvetes tung dag på jobbet och jag är helt slut.
Min ischias krånglar och jag har ont i fötterna.
Fortsätter det med massor av såna här arbetspass så kommer jag inte att kunna jobba heltid länge till.
Jag slet arslet av mig idag. Ni får ursäkta språket och klagomålen men jag är bara så "fed up" med jobbet för tillfället och att man alltid ska vara så slut efter jobbet.
Det är ju underbemannat på avdelningarna och överbeläggningar... hur får dem det att gå ihop?

Usch.

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Kämpa på! Snart är du "ledig" på heltid :)

2011-03-22 @ 22:17:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0