Huvudvärk...


Idag har jag haft jätte ont i huvudet sen jag kom hem från jobbet, och har därmed missat det fina vädret ute.
Känns jätte tråkigt faktiskt men har inte orkat annat än att bara ligga i soffan.
Hoppas verkligen att det här går över, inte kul att ha ont i huvudet imorn när vi ska iväg till kolmården.

Har inte heller tagit kort på sängen, what a surprise!
Men det är så jag är.. tar aldrig kort på nåt.. tråkigt..
Men imorn ska kameran med iaf så på kvällen eller på söndag dyker det väl upp lite bilder :)

Snart är det bara 1 vecka kvar på jobbet, hade tänkt att baka nåt men ska nog ta å köpa glass å jordgubbar iställlet :) lat, jag vet men det passar bättre nu när sommaren har börjat :)
Sen om en månad ungefär kommer pappa å familj hit, ska bli så trevligt!
Även fast vi nyss var där så saknar jag honom massor.
Efter deras besök så är det bara 4 veckor kvar till beräknad förlossning så då går väl tiden till att förbereda sig för det nya livet som ska starta :D

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Ja, jag med :)

2011-06-05 @ 12:40:00
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0