Barnmorska..


Snart ska jag iväg till barnmorskan för att se hur allt går, hoppas att magen har växt och att hjärtljuden är som dem ska.. och att allt ska se bra ut.
Är lika orolig varje gång...
Tror nog inte att jag kommer att släppa oron förrän hon är född, om äns då...
Det är så mkt som kan gå fel och man är aldrig säker.
Många säger till mig att oroa dig inte så mkt men jag kan inte låta bli.
Så fort jag får lite ont i magen så tänker jag att nu är det nåt som är fel, nåt kommer att hända..
Osunda tankar jag vet, men dem finns där.
Men jag hoppas att bm kan stilla min oro lite grann nu iaf.


Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Allt har säkert gått finfint :)

Hon växer och gottar sig där inne i magen, men jag hoppas att hon tittar ut om några veckor så jag får hålla om min lilla systerdotter! <3

2011-06-14 @ 12:52:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0