3dje advent


Idag har vi startat dagen med att gå en långpromenad. Gick till biltema och tillbaka. Tog oss 2 timmar! så otroligt halt ute, usch :(
Men Olivia fick ingen ro att somna hemma på förmiddagen så det var lika bra att ta sig ut, för i vagnen så sover hon bra. Och hon sov nästan hela tiden, var bara vaken strax innan vi kom till biltema och när vi var därinne. Sen när vi gick därifrån så somnade hon igen.
Kände mig helt slut i kroppen efter promenaden, men det var för att jag spände mig så himla mycket hela tiden för att inte ramla omkull.

Nu så har jag maten i ugnen, vi ska bjuda syrran och hennes familj på lite mat. Det blir tomatsoppa till förrätt och potatis och köttfärsgratäng till huvudrätt. Ingen efterrätt blir det förutom kaffe och vaniljbullar, men det duger det med :D
Städning har jag hunnit med lite grann också, måste ju se någorlunda fint ut när det kommer folk hem till oss, haha.

Dags att börja med soppan så jag sätter punkt här. PUNKT :)

Kommentarer
Postat av: Nina - fotogalen tvåbarnsmamma

Tack för maten! Det var gott :)

2011-12-11 @ 19:14:17
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0