Visning


På måndag ska vi gå å titta på en lägenhet.
Det är en trea här i varberga med uteplats.
Vi är sexa i kön så tror inte att vi kommer att få den, men det är kul att gå å kolla iaf :)
Vill jätte gärna ha en lägenhet med uteplats nu till sommaren, sen så är det ju bättre för Morris så han kan gå ut och upptäcka världen :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer och om vi ska hitta på nåt.
Just nu håller jag iaf på å tvättar kläder och småstädar.
Färgade håret förut, hann aldrig igår.
Tror att det blev bra, nästan samma färg som förut men utan en ful utväxt :)

Nu ska jag njuta av den underbara solen som skiner!

Ha en UNDERBAR fredag och glöm inte:
Det är dags för fredagsmys!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag får OCKSÅ ha fredagsmyyyyyyys!!! :D

2010-03-05 @ 15:41:09
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Här blir der fredagsmys med ;) God mat film och mys med älsklingen!!

2010-03-05 @ 18:26:41
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: äiskä

Toivottavasti saatte asunnon. ehkä kaikki tackar nej

2010-03-06 @ 05:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0