En dålig dag


Idag har jag varit ledig från jobbet.
Min enda lediga dag den här veckan.. å så mår jag jätte dåligt..
Psykiskt.
Ibland får jag såna här dagar men det som är jobbigt är att det är på en ledig dag, då blir hela dagen förstörd.
Inget speciellt har hänt, det är bara samma sak som förut.
Ekonomin som spökar.
Vi har det ändå helt okej nu, inte bra men okej.
Men det blir så mkt utgifter före resan och när jag inte vet hur mkt pengar vi får in så kan jag inte planera.
Å kan jag inte planera så blir jag knäpp i huvudet.
Jag är en planerare.

Sen så gör det inte saken bättre att jag har en massa konstiga mardrömmar varje natt..
Alla handlar om att älsklingen lämnar mig..
Låter inte så hemskt för vissa kanske men för mig är det hela världen.
Men som tur är så är det bara drömmar.

usch å fy för såna här dagar...
Men som tur är så kommer de inte så ofta... längre...

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Haha, kanske det som var meningen ;)

2010-07-15 @ 21:42:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: sandra

JAHA ahaha okej:D!

2010-07-21 @ 23:03:57
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0