Oj oj


Nu har jag verkligen inte skrivit på ett bra tag.
Har bara inte orkat, den här veckan har varit ganska så utmattande.
Först en vecka i Finland där man hela tiden var i gång och flängde runt och sen en ganska tuff jobbvecka därefter, det tar på krafterna. I Finland så körde jag 200 mil på en vecka, det är ganska mycket.

Sen har jag jobbat hela veckan, förutom torsdag då jag var ledig. Men tidigt på morgonen så fick vi veta att min svärfamiljs hund var svårt sjuk så vi åkte dit (6.30) för att vara med dem.
Det är det minsta man kan göra.
Han var för svårt sjuk så de fick avliva honom :(

Idag har jag städat här hemma, men det är knappt så man märker nåt :(
Mamma och Mika var här på en kopp kaffe idag och då passade mamma på å vattna mina blommor och diska, TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!!! :)

Nu kom Maritza och Jaleel så jag ska gå och koka lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0