Good Morning!


Har varit vaken ett tag nu men inte riktigt orkat skriva än.
Idag ska jag jobba kväll, så om ett tag måste jag laga lite mat så att älsklingen kan äta när han kommer hem.
Sen så måste jag ta och städa badrummet nu och toaletten, sen har jag gjort mitt för idag ;) kanske tar och diskar också, det är inte så mycket disk men jag får se ifall jag hinner.. så ser min dag ut idag.. intressant va? :)

Här kommer lite bilder på min lilla sötnos från igår :)

Eya tittar på Tv :)


Fundersam :)


SÖTNOSEN! :) Har lärt sig att när man tar fram kameran så ska man skratta ;)


Så otroligt underbar tjej!

Mitt hjärta smälter bara jag tittar på henne.. så rolig och söt!
Det var jätte kul att umgås med henne igår, hon var så glad och skrattade hela tiden..
Mosters lilla älskling! :)

Nu ska jag gå och ta itu med dagens göromål.

-Tanja


Kommentarer
Postat av: Nina

Hon är så underbart söt på den nästsista bilden! Den bilden lyckades du med jättebra :)

2009-03-24 @ 16:26:08
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0