Much to do, too much to do..


Idag har jag inte hunnit skriva nåt..
Har haft nåt att göra hela tiden, inget kul iofs..
Eller lite trevligt har det ju varit, skjutsade mamma å hennes man till willys tidigare idag och efter det så åkte jag hem till syrran och satt där lite över en timme.. tror jag iaf :)
Sen så har jag bara gjort en massa tråkiga saker som diskat, städat badrummet, slängt sopor, dammsugit och småplockat. Men ändå syns det inte nånstans.. vad gör jag för fel? :)
Ju mer jag städar, desto stökigare blir det ;)

Nu så håller jag på och tvättar och lagar mat, Älsklingen blir sen idag, har ingen aning om när han slutar :(
Så när maten är klar ska jag åka och hämta hans syskon, Maritza och Sandra, de ska komma hit och äta lite..
Sen måste jag väl hämta älsklingen någon gång ikväll också.

Dags att gå och göra i ordning en sallad också.. :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Har typ inga pengar på mobilen och det har ändrats till vanlig comviq så därför svarade jag inte på ditt sms.



"Det är lugnt!" ;)

2009-06-21 @ 21:29:53
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0