Ischias-nerven strejkar!


Först på jobbet hade jag jätte ont i ryggen.. sen började det stråla ner för rumpan och mot baksidan av låret.
Sen så låste sig allt helt plötsligt och det tog tvärstopp! jag med gråten i halsen och tårar i ögonen försöker flytta en otymplig säng som sen ska göras rent och bäddas om...
Nu har jag så ont, egentligen i hela kroppen, men mest på höger sida av ryggen och rumpan..
Jag hoppas verkligen att det här ska gå över för att jag ska jobba imorn också.
Jag har aldrig haft det här förut och det är jätte jobbigt.
Men jag ska gå till jobbet imorn, hur ont jag än har. Har inte råd att vara borta. Och i värsta fall om det skulle bli värre så är det ju bara å gå hem lite tidigare.. morgonarbetet är ju det viktigaste, sen klarar man sig på eftermiddagen även om man skulle vara själv (som undersköterska).

Usch, vilka klagomål...

Igår var jag på en liten playdate med en lånad bebis ;) hämtade syrrans underbara Eya och vi och älsklingen gick hem till hans syster och pojkvän för att umgås lite och leka med hennes son :)
Det var jätte trevligt och Eya var så himla snäll under hela tiden! Vi var borta över 3 timmar :)
Lägger upp några bilder imorn, orkar inte lägga upp korten på datorn just nu...

Sen på kvällen åkte jag och älsklingen upp på stan för det var marknadsafton och alla affärer hade öppet till 22.
Men vi hittade inte så mkt, orkade inte trängas med alla så han köpte några amerikanska donuts och jag köpte lakrits remmar :)

Nu ska jag spela lite och sen är det dags att lägga sig. Jag skulle iofs kunna somna redan nu men orkar inte ;)
Good night!

Kommentarer
Postat av: Mandy

JA Får komma när jag lämnar cykeln :) kramis

2009-06-05 @ 23:28:39
Postat av: Nina

Det var så jag hade mer än hälften av graviditeten :/ Så jag vet hur jobbigt det är. Jobbade ju också då :/

Hoppas det går över, men oftast brukar det bli bättre med lite vila. Bara du tar det lugnt imorgon.

Sov gott!

2009-06-06 @ 00:02:35
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0