Home sweet home.


Nu är jag hemma från jobbet.. eller har varit det en stund men jag var så hungrig så var tvungen att äta nåt innan jag satte mig här :)
Jag har så ont i huvudet, vilket inte är något ovanligt.. det är mer ovanligt om jag inte skulle ha ont i huvudet.
Skönt att vara ledig i helgen nu, ska inte till jobbet förrän måndag kväll.

Nu till något helt annat. Jag är så trött på mitt hår! jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt den saken...
Jag funderade lite på om jag skulle färga det mörkt igen, men jag vill vara ljushårig ett tag.. sen tänkte jag om jag skulle blondera det helt och inte bara göra en massa slingor.. för skulle det bli för ljust så kan man ju alltid lägga på en blond färg eller nåt.. sen så måste jag verkligen klippa mig, men blir det bara topparna eller mer? vill ju ha långt hår men mitt hår ser ju rent av förjävligt ut! och klippa det kort känns ju inte direkt lockande... vilket dilemma :)

Nu ska jag iaf sluta tänka på det och sätta mig framför tv:n, kanske får någon slags inspiration därifrån :)

GOD NATT ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Nina

Har haft/har Janette här ikväll :) Därav den dåliga uppdateringen ;)



Jag tycker att du ska ha det ljusa håret kvar och toppa lite bara. Kanske lite slingor i?

2009-06-12 @ 23:06:24
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

sulle passaa noin kun tossa kuvassa, vasemmalla puolella

2009-06-13 @ 06:45:42
Postat av: maritza

mä taas tykkään et tummat hiukset sopii paremmin,

2009-06-14 @ 13:31:10
URL: http://marzuban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0