Kära läsare..


Ni kan väl skriva någon rad när ni har varit här så jag vet vilka som besöker min blogg :)
Skulle vara jätte trevligt! Idag hade besöksantalet stigit, mer än vad det brukar.. och jag har inte ens skrivit något inlägg :) Men lämna gärna ett litet spår efter er!

Idag har jag knappt varit hemma.
Åkte en runda med syrran på förmiddagen, sen har jag druckit kaffe hos mamma. Varit hemma och diskat, sedan druckit en kopp kaffe hos syrran och till sist varit i vivalla och även där, druckit en kopp kaffe :)
Älsklingen är på väg hem nu, tidigt för en gångs skull. Skönt att få hem honom! :)
Nu ska jag gå och äta nåt, magen låter liiite för mycket, har inte ätit mat på hela dan! :/

Kommentarer
Postat av: Nina

Ne, jag tror inte det. Hoppas du får göra en :) Kul med gratisgrejer! hehe

Gick du in och anmälde dig till ljudboksgrejen också?

2009-07-15 @ 22:14:10
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag brukar titta in lite då och då:-)

2009-07-15 @ 23:35:23
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: äiskä

käyn joka päivä ja joskus käy mikakin

2009-07-16 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0