Fullt upp


Idag har jag hållt igång ganska så mkt..
Har tvättat kläder, diskat, vattnat blommor mm..
Nyss så gjorde jag i ordning en bröd deg som Mandy ska hjälpa mig med sen å baka när hon kommer hit..
Och nu så håller jag på å lagar mat..

Nästa vecka är sista veckan på dagiset, slutar på torsdag.. men inte får jag andas ut ändå.. :) ska jobba på Usö på lördag och sen på söndag på björnis.. men sen ser det lite lugnare ut veckan därpå...
I fredags fick jag ett presentkort till Face stockholm från mina arbetskamrater för att jag slutar.. så snällt så! :)

Nu ska jag gå å röra i maten och vänta på att Mandy ska komma..  vi ska baka bröd och sen blir det nog sing star en stund.. det var länge sen!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha det så kul ikväll! Snällt att du fick ett presentkort av dem.

2009-02-15 @ 18:27:39
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0