Ett spöke?? nej, bara strömavbrott ;)


Hahah, jag har världens spöknoja efter att ha läst den där boken om ett spöke...
Stod i duschen med dörren stängd och helt plötsligt släcks lampan! jag är helt själv hemma också så det kändes mindre roligt.. Jag sprang till dörren för att öppna den och välkomna ljuset och hela tiden när jag stod och duscha var jag tvungen att ha ett öga på dörren så att ingen kommer ;)
Lika rädd vart jag efter 5 minuter när lampan återigen tändes.. haha.
Men sen när jag kom ut så såg jag att datorn hade stängts och tv:n så då fattade jag :)
Fast innerst inne visste jag att det var strömavbrott men lite spänning i livet måste man väl kunna unna sig ;)

Nu till nåt mindre roligt.
Jag mår så otroligt illa! fattar inte vad det är. Höll på och spy i duschen..
Lagom kul att gå till jobbet. Måste gå om en timme. Men sånt är livet, man måste ju jobba också.
Men jag hoppas att det här inte utvecklar sig till något utan håller sig kvar som en irriterande känsla av kväljningar, yrsel och illamående. Inte kul det heller.. :)

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle ha sk*tit på mig haha



Du har kanske ätit något gammalt eller dåligt?

2009-08-06 @ 20:05:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Ja det är min nacke som är spänd och axlarna. Hehe jag har ingen som kan massera mig :P Eller orkar inte rättare sagt. Stackars dig,,inte roligt att vara sjuk. Krya på dig och vila nu Kramis

2009-08-06 @ 21:20:51
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0