Sova snart


Ska upp tidig imorn igen.. sånt är livet..
Angelina gick hem för en liten stund sen.. satt å snacka i flera timmar om allt möjligt.. förhållanden å giftermål å så..
Det blir alltid sånt snack med henne :) men det är kul.. även om man inte är på väg att gifta sig än, om ens någonsin (man vet ju aldrig) så är det alltid kul å sitta å prata om hur man skulle vilja att det skulle vara å prata om sitt drömbröllop. Jag vet faktiskt inte om jag kommer att gifta mig, inte för att jag inte vill utan jag vet  inte om det är någon som vill gifta sig med mig.. men det återstår väl att se :) kanske någon gång.. i framtiden...
Men drömma, det kan man göra hur mkt som helst. Det är gratis :)

Nu ska jag sätta mig å titta lite på TV, om jag får för min kära pojkvän.. haha..
Hörs imorn!
God natt!!

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra gumman kram

2008-10-01 @ 15:57:21
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0