Hemma, men bara för en kort stund


Kom hem för en liten stund sedan, gick direkt från jobbet hem till syrran och satt där och lekte med Eya en liten stund..
Så nu ska jag bara diska lite snabbt och sätta på en maskin med tvätt och vattna blommorna, sen sticker jag iväg till Mandys och deras stuga för att hjälpa till och fixa iordning lite saker..
Sen kommer jag nog bara hem för att titta på tv och sova :P
Imorn upp igen tidigt.. börjar 7.. men jag slutar tidigt för en gångs skull 14.30! jihuu!
Har en planeringstimme i slutet av dagen.. måste planera vad jag ska hitta på med de små barnen nästa vecka och det kan jag göra hemma.. därför får jag sluta en timme tidigare...

Jag har jätte ont i min tand :( har nog ett rätt så stort hål.. det började göra ont bara helt plötsligt i lördags.. utan förvarning.. så jag ringde tandläkaren idag och fick en tid till måndag.. blir nog minst en tusenlapp fattigare! :( Beroende på vad de måste göra... om de måste rotfylla går det upp till tvåtusen... !! inget jag ser fram emot måste jag säga! :(
Varför måste tandvården vara så dyr för?!?!

Skriver mer ikväll!
Bye
T

Kommentarer
Postat av: Roxanna

haha oj då! hahaha ja det var såklart fel! tack för att du sa nått!

2008-10-06 @ 20:18:50
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Lexie

jobbigt när man har ont i en tand :/

2008-10-06 @ 21:18:06
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0