Feeling sick, sick, sick..


Usch, att hostan aldrig vill släppa :(

Borde nog ha vilat mig idag men jag kan inte sitta still, även om jag är sjuk...
Var på älsklingens och hans familjs stuga idag och fixade lite grejer..
Hans pappa, älsklingen och jag lyfte in en spis som var jätte tung!
Och sen så skulle Markus gräva upp en stor sten som störde på stigen och behövde hjälp med att lyfta bort den därifrån.
Han och Mandy tog hjälp av spade och en planka och jag tog den med mina bara händer och tillsammans lyckades vi få bort den därifrån..
Jag har nog ansträngt mig lite för mycket idag känner jag.. men som sagt jag är en väldigt rastlös person och jag vet inte hur man ska vara sjuk :)
Så jag får nog bara skylla mig själv att jag inte blir frisk.

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag åka upp till stan och hämta mamma och mika från bussen, de har varit på kryssning.
Sen ska jag och Markus hem till de och sitta där en stund...

Skriver kanske mer senare..
Bye
T
                                                                                            

Jag och Maritza i somras när mamma gifte sig :) 

Kommentarer
Postat av: maritza

hhahahh miks s'ä tän kuvan yhtäkkiä laitoit tähän :D voi että mua nauraattaaa tää on nii mahtavaa :D

2008-10-20 @ 13:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0