Dåligt nu igen..


Med uppdatering... har inte haft tid, lust eller ork att ens sitta vid datorn överhuvudtaget...
Har haft Mandy hos mig nu i 2 nätter och hon kommer ikväll igen.. hon har fått jobba på dagiset och det blir närmare för henne härifrån till jobbet...
Det är bara kul med sällskap :)

Orkar inte skriva så mkt mer nu, måste ställa mig och laga lite mat.. har precis tagit hand om disken.. eller det mesta av den iaf.. orkade inte ta allt plus att det fick inte plats att torka :)
Men om jag orkar och om jag har nåt att säga så skriver jag mer senare...

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Har en utmaning till dig ;)

2008-11-28 @ 20:25:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0