Ännu en utmaning...

Jag har blivit utmanad av syrran och Mandy


Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


-
Jag har extremt dåligt självförtroende och är extremt blyg, men det är nästan aldrig någon som tror på mig för att jag är alltid så framåt och pratar och skämtar väldigt mkt...

- Jag mår bäst när jag kan ställa upp på någon nära och när jag bara kan ge en present till någon utan någon speciell anledning.

-Jag måste få laga mat på mitt sätt, annars kan jag bli sur :) hehe

-Tycker egentligen inte om att göra såna här saker men måste för att inte göra någon besviken ;)

-Jag blir ofta kallad för besserwisser, och det är jag kanske... även om jag inte kan nåt :P

-Jag bara ÄLSKAR finsk musik! typ tango och vals mm... och så dansar jag gärna till det också ;)

-När jag älskar någon... VERKLIGEN älskar någon, gör jag det HELHJÄRTAT. Skulle göra allt för den personen.


Jag utmanar Maritza Ilona Sara Helena

Det får väl bara bli 4 då :)

Kommentarer
Postat av: Athena

finsk musik? har aldrig hört!

2008-11-08 @ 01:16:42
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0