Soligt värre

Första riktigt varma å soliga dan sen jag kom hit... riktigt skönt! höll på å måla å greja ute men det vart så varmt så jag var tvungen att komma in en stund å sätta mig :)

Fick en jätte trevlig överraskning när jag skulle in på banken via nätet å överföra lite pengar från sparkontot... hade fått mina skattepengar, 8800! :D så nu är jag riktigt glad..
Ska försöka spara dem så länge som möjligt.. haha, nästan omöjligt för att jag är en person som inte vet hur man sparar :)

På fredag ska jag gå till frisören.. det är en gammal klasskompis så jag får lite rabatt :) men det kostar ändå inte mkt, tänkte klippa å färga å slinga å det skulle gå på ca 65 euro! så det är inte alls mkt... men jag skulle få lite rabatt på det också å det är ju aldrig fel :)

Ska fortsätta med mina grejer, sen är det dags att börja laga mat.. sen efter en stund så ska jag åka å hämta min kusin...
Höres!

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Jaså, det börjar bli vart där med nu :) Här har det varit varmt sen du åkte.. mellan 22-28 grader varje dag :D i skuggan alltså hehe

2008-06-05 @ 10:48:03
URL: http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0