En underbar liten tjej!!

Min syster å hennes man har äntligen fått deras lilla mirakel!!!
Efter 24 timmar av förvärkar å 13 timmars förlossning så kom lilla tjejen äntligen till världen.. Eya född 10.6-08 kl 19.14.. På syrrans å hennes mans bröllopsdag.. bättre present kan man inte önska sig.
Hon vägde ca 3200 å var 50 cm lång... världens sötaste! hon har mörkt hår å mörka ögon...
Jag var så nervös under hela dagen för hennes skull för att det tog så lång tid å  jag kunde bara tänka på vilka smärtor hon måste ha... å ibland grät jag en liten skvätt också ;) haha...
Å speciellt när jag besökte sjukhuset å såg lilla tösen så brast det ordentligt.. jag grina så in i h......e.. :D
Hon är så fin!!!
Man kan verkligen säga att jag är en stolt moster nu...
Det går inte ens beskriva känslan... trodde verkligen inte att jag kunde känna så här starkt.. det kom som en riktigt överraskning...
Måste vara riktigt mäktiga känslor som syrran å hennes man har om jag har så här starka känslor :D
Nu så väntar jag bara på att de ska komma hem så jag kan hjälpa dem att ta hand om henne ;)

Nu ska jag gå å lägga mig... det har varit en väldigt känslosam dag å jag är helt slut :)

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0