Vem är latare än latast? ... jag...

Nu så har man varit å jobbat igen.. å det har varit jätte fint väder idag.. så typiskt, jämt när jag är ledig så är det dåligt väder men när jag ska jobba så skiner solen å det är jätte varmt..

Igår spenderade jag nästan hela dagen med syrran å Eya. Vi gick till stan på eftermiddagen å gick runt lite. Köpte 2 toppar till mig själv å lite kläder till Eya :)
Sen så tog vi bussen hem å Eya var så snäll under hela tiden vi var borta.. sov nästan ända till syrran kom hem... nästan..
Sen gick jag bara hem för att äta å sen gick jag tillbaka hem till syrran. Spelade lite wii å så å sen var det dags att gå hem.
Diskade å fixade lite hemma (kl 23 på kvällen) för att jag skulle få lite besök. Sen halv tolv kokade jag kaffe å bjöd mina kompisar på kladdkaka :P heheh, normala tider att städa å få kaffe gäster ;) Men jag jobbade ju kväll så då gör det inte så mkt.. går ändå inte å lägger mig tidigt om jag inte behöver upp på morgonen...

Var hos syrran en snabbis idag också.. satt där med Eya lite så att syrran skulle hinna fixa lite grejer å så.. å det gör jag så gärna så :D hehe

Nu så borde jag ta å skriva klart mitt CV å skicka iväg det.. sista ansökningsdatumet är imorgon! :/
Men jag är så dålig på att skriva ansökningar... jag vet att jag ändå inte får jobbet så egentligen behöver jag inte ha sån prestationsångest över CV.t :) lika bra att bara skriva nåt å skicka iväg det å veta att man försökt iaf.. hehe, snurrigt värre.. fan.

Sen så borde jag ta å fixa ordning lite här hemma eftersom jag har lite mer energi nu så här på kvällen än på eftermiddagarna när jag jobbat dag... men har ingen motivation.. vill bara sitta å slappa..
Fast ska göra det ändå. :D
Haha, knäpp jag är.. men vad ska man göra, I was born weird

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du skickade iväg ditt CV så du inte missade chansen att få ett jobb :)

Ses igen nån dag, kanske imorn! Pussss!

2008-07-10 @ 13:07:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0