Dunder å brak!


Fan, då kom åskan. Trodde att det skulle bli fint väder idag.. eller finare än det varit.
Nu spöregnar det ute å åskan är precis över mig, det gick inte ens en sek mellan blixten och åskan.. tycker om åskväder, men inte när jag är ensam!! obehagligt.
Stackars mamma å syrran.. de skulle gå till affären, de är säkert jätte blöta! :(
Å jag som har planerat att gå på stan idag.. hehe, rätt dag man lyckats välja..
Får hoppas att det är bara en liten skur..

Japp, så jag tänkte gå på stan idag, vill köpa mig någon fin kjol, men vet inte riktigt vad jag vill ha.. å vilken färg.
Jag har inte så många kjolar men jag har liksom inte velat köpa för att mina ben är inte så värst snygga haha, därför äger jag inte ens ett par shorts..
Men med leggings så går det bra.. hoppas att jag hittar något snyggt då, annars vet jag inte vad jag ska ha på mig ikväll när vi ska ut. Men det ordnar sig, annars får jag väl gå naken ;)

Lägger in lite bilder sen, antingen ikväll eller imorn.
Nu ska jag gå å rensa kattens låda å göra rent badrummet, sen ska jag gå å sola. I solarium, inte så värst mkt solsken ute för tillfället :P

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Mandy

yeah i know baby

2008-08-14 @ 21:11:00
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Nina

Det är inte så lätt att hitta folk som man trivs med. Sen krävs det att båda trivs med varandra.

För mig är det inte så lätt pga att jag är som jag är. Många förstår inte mig och varför jag inte äter allt, festar osv..

Men men, man får väl ta det som det är. Bara alla inte räknar med mig sen när Eya växer upp. Då skiter jag i alla andra som de har skitit i mig.

Puss!

2008-08-15 @ 17:02:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0