Lustigt..


Idag kom Sofie förbi en sväng, medan killarna kollade på våran bil som är sönder. Hon är också en av dem som läser min blogg och som jag "beklagat" mig över hur jobbigt det är med Olivia för att hon sover så dåligt på dagarna.
Så händer detta. Jag lägger Olivia på våran säng en stund, så jag kan sätta på kaffe och hoppas att hon kanske håller sig lite lugn där en liten stund, hon har ju varit gnällig idag pga vaccinationen igår.
Så ligger hon där och viftar lite och säger nåt litet och så somnar hon! helt själv :)
Haha, typiskt.. Nu har hon sovit i nästan en och en halvtimme.
Men hon var jätte trött, varken hon eller jag har sovit bra inatt. Hon vaknade strax efter tolv inatt och verkligen skrek. Man såg hur ont stackarn hade och sen så hade hon fått feber.
Hoppas att hon sover bättre inatt.

Och ang. bilen så hittades felet. Hoppas bara att delen går att fixa till, annars blir det dyra pengar :(
Men vi har pratat lite och kommit fram till att när bilen är fixad så ska vi nog sälja den och köpa en Volvo istället.
Lättare att hitta delar till och billigare (oftast) att fixa om nåt går sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0