Katastrof...

Missade totalt informationen på familjecentralen igår...
Hann väl lyssna lite och fråga en sak men Olivia var övertrött och vägrade allt man försökte. Skrek lungorna av sig och det gick inte att lugna ner henne. Jag försökte och älsklingen försökte, försökte amma men hon vägrade...
Till slut gick vi hem och försökte amma men hon ville inte så hon somnade nästan på en gång.
Fast hon sov inte länge förrän hon ville äta sen..
Men resten av kvällen var hon lugn, trött så hon somnade i min famn, vilket inte händer så ofta :)
Det var så skämmigt när hon bara skrek, hon har så otroligt hög röst! har verkligen inte hört ett annat barn med såna röstresurser som hon har.. jag vet att man inte ska skämmas över sånt, och jag skämdes inte över att hon grät, utan över hennes röst :)
Undrar vart den rösten kommer ifrån egentligen...? :)
Senare idag ska vi ta en promenad till vivalla, älsklingens syrra fyller år så det blir att fira henne.
Tycker inte om när folk inte kan säga vad de önskar sig, de vet ju om man nu frågar, att man ändå kommer att ge nåt.. då är det väl bättre att det blir nåt som man önskar/behöver istället för nåt random "skit" heheh.
Men men, nåt kommer vi väl på, om inte annat så får hon en kram. HaHa!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Äh, jag tycker det är bra. Tror Olivia kommer bli en bestämd liten tjej med skinn på näsan. Som SÄGER IFRÅN och inte låter folk sätta sig på henne. Det är bra! :)) <3

2011-11-14 @ 01:27:44
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Ja, fast nu hittar jag ingenting att lägga ut där.. Har bara smågrejer och vill inte riktigt lägga ut en massa saker för 20 kr typ :/

2011-11-15 @ 13:31:05
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0