Fullt upp.


Idag har vi fullt upp med saker och ting, nästan så att man blir stressad, och jag blir inte så lätt stressad.
På förmiddagen var älsklingen iväg till fjugesta för att köpa 2 vitrinskåp som vi fick billigt. 150kr för båda två!
Nästan gratis så man måste ju passa på när det är ett så pass bra pris :)

Sen ska jag iväg till kuratorn alldeles strax och efter det blir det att amma och åka iväg till öbo för att skriva på kontraktet. Sen ska jag möta upp en tjej för att sälja lite kläder och därefter möta upp en annan för att köpa en bumbo stol till tösen :)
Kvällen kommer att avslutas med storhandling på maxi.

Imorn kommer jag bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Sophie

I helgen kan bli svårt för tydligen ska han som har garaget till sthlm och johan har inte tillgång till det och vet vart alla grejjer finns o så.. Men vi ska se om det går att lösa på något sätt :) Annars får vi bara ta det nästa helg kanske , vi ska försöka göra det så snart som möjligt iaf! Men johan tror att det är ett heldags arbete bara att felsöka! Men vi ska kika på det så snart som möjligt, vet hur jobbigt det är utan bil :(

2011-11-17 @ 17:34:18
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0