En gammal gumma.

 

Jag känner mig väldigt gammal just nu, kroppsligt menar jag.. i själen kommer jag alltid att vara som ett litet barn, haha.
Men eftersom jag inte mått så bra igår och idag så märks det väldigt väl i min kropp idag efter jobbet.
Vilan gjorde mig bara gott idag, så det har jag ordinerat mig även för morgondagen :)
Allt annat får vänta tills jag mår bättre, nu måste jag prioritera jobbet, annars lider ekonomin och det har jag inte råd med. Men älsklingen hade varit så gullig som hade lagat mat och diskat :)
Han är värd  en guldstjärna ;)

Nånting som jag går och oroar mig dagligen för är att min framtid är så oviss.. vet inte om jag kommer att ha jobb efter februari och då vet jag inte hur vi kommer att klara oss.. Det tar oerhört mkt på krafterna men jag ska försöka "tjata" på cheferna om att försöka ta reda på ifall jag får fortsatt vik eller inte.. nåt måste de väl kunna hitta på :)

Nu är jag jätte trött, men jag är så sugen på att läsa lite, så jag lägger nog undan datorn och plockar fram en bok och lägger mig i sängen och läser istället :)
Hoppas bara att jag mår lite bättre imorn!

Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite!
Unless you want to ;)

 


Kommentarer
Postat av: äiskä

toivottavasti voit paremmin tänään. otettiin eilen sikapiikki

2009-11-20 @ 03:36:17
Postat av: Nina

Hoppas de kan lösa det på nåt sätt! om inte vikariat där så åtminstonde på någon annan avdelning.

2009-11-20 @ 08:53:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0