Dålig uppdatering, I know.


Igår hann jag inte uppdatera nåt. Hade hela tiden något för mig :)
Först på dagen så åkte jag till stan med syrran och Eya. Vi gick runt lite och sen gick vi in på Hälls och fikade.
Eya mådde inte bra så vi bestämde oss för att åka hemåt.
När vi väntade på bussen så bestämde jag mig för att springa över gatan och köpa en bukett tulpaner hem, så nu står de där på köksbordet och ser fina ut :)

Sen så fort jag hade kommit hem så åkte vi iväg till Marieberg. Jag och älsklingen alltså. Handlade lite presenter till hans bröder och jag hittade en liten tröja till mig själv :)
Sen så träffade jag Paola i Marieberg, så trevligt, har inte sett henne sen förra sommaren.
Efter det åkte vi till en mekaniker med mammas bil för den har varit lite konstig förut men just nu verkar det inte vara nåt fel på den. Sen tog vi en sväng till Vivalla och hälsade på och sen var det så sent att vi åkte bara och tankade, handlade och sen hem för att titta på film. Don't mess with the Zohan vart det. Den var väl ganska rolig men såå himla överdriven.

Nu så ska jag försöka få tag på mamma, ska väl kanske hem till dem för en kopp kaffe :)
Sen får vi väl se vad dagen bär med sig.

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Josefina

tack det samma =)

2009-04-07 @ 13:53:37
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0