Egna rum...

 
Nu har vi flyttat Olivias säng till hennes eget rum så nu fick även vi tillbaka vårt sovrum :)
Kändes konstigt att kunna ligga i sängen och titta på tv, det var länge sen sist.... 
Olivia sov ganska bra faktiskt, vaknade en gång men det har hon gjort nu ett bra tag ändå... Vi får hoppas att hon fortsätter att sova bra och även bättre än nu. 
 
Idag har jag städat här hemma eftersom jag varit ledig och Olivia har varit på dagis. Det är svårt att städa när hon är hemma för det jag plockar undan river hon tillbaka ner på golvet. 
 
Med träningen går det bra, var å träna igårkväll och som vanligt så körde jag slut på mig själv :) 
Nästa gång blir det på lördag. Hoppas jag lyckas hålla i det här med träningen nu, måste verkligen gå ner i vikt, har blivit en riktig tjockis... 
 
Sen så håller jag på å planerar en kryssning längre fram :) fick en gratis kryssning till tallinn eller riga, vet inte riktigt vilket jag ska välja... har ju inte varit på nåt av ställena.... 
Problem, problem.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0