Shoppat


Idag var jag iväg till stan en sväng och köpte lite kläder till Olivia.
Hon behövde en tunnare mössa och en jacka. Sen slank det med några extra saker också, men det gör inte så mycket :)


Den här jackan blev det :) från Lindex. Fanns inte bild på det andra jag köpte men jag får väl ta fram kameran och fota istället :) Köpte ett par solglasögon till henne också, vet inte hur man ska få henne att ha dem på sig men söta var dem iaf :)
Sen köpte jag en ACDC tröja från H&M, från "kill-sidan"... tycker det är ganska så dåligt att det inte finns "tuffa" kläder för tjejer också.. så jag struntar i att det är en "kill-tröja" :)
Skulle behöva köpa en eller två pyjamas till henne också, men det hinner jag... hon har ju fortfarande några styckna som inte har blivit för små :)
Hon växer ju som bara den, kan redan använda strl 74...

Imorn måste jag försöka sitta och träna lite grann inför högskoleprovet som är på lördag.. måste gå igenom matte delen, kommer nog ändå inte att fatta nåt men måste försöka iaf.
Känner mig lite nervös.. och sen vet jag inte hur jag ska orka sitta och göra prov efter prov, kommer att vara helt tom i bollen när den dagen är slut..

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är tröttelitrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0