Så irriterad!


Håller på å tvättar för tillfället.
Varje gång jag har tvättat i den här tvättstugan så har det varit ostädat. Jag får alltid börja med att göra rent i tvättmedelsfacken och ta bort ludd från torktumlarna. Ringde till bovärden om det nu och det finns inget de kan göra. Trodde de fick gå in i systemet och se vilka som tvättat där före men det får de inte.
Det är bara om jag råkar se vem det är som har tvättat före mig och kan säga vem personen eller vart den bor som de kan göra nåt. Och hur möjligt är det? hur ska jag kunna veta det?
Jaja, jag får väl fortsätta med att städa både före och efter...

Sen inte nog med det.. när jag skulle gå för att hänga upp tvätt så ser jag att det är nåt knas med en av maskinerna, jag ringer och felanmäler och bovärden säger att hon skickar iväg någon för att åtgärda felet.
Nu, en och en halvtimme senare så har ingen varit där än och jag har tvätt kvar i maskinen, som inte ens är klar, och min tvättid är snart slut...

Har redan huvudvärk och inte blir det bättre av det här..

Kanske inget stort problem egentligen men är bara så irriterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0