Högskoleprovdags!


Om ett par timmar ska jag göra högskoleprovet.. känner mig lagom pepp, så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.. konstigt med tanke på att jag ändå gick och la mig vid elva igår kväll och jag har sovit hela natten!
Men det är väl antagligen för att jag sovit "för mycket" :)
Sov i gästrummet inatt just för att få sova så att jag ska orka med dagen..
Önskar att jag hade tagit tag i förberedelserna lite mer, att jag hade läst i boken som jag har med tips på hur man ska lösa uppgifterna, men jag har faktiskt inte haft energi till det...
Men men... det går som det går, mattedelen vet jag att det kommer att gå åt skogen och att jag kommer att få gissa mig genom alla frågorna, men det andra borde väl gå någorlunda...
Det återstår att se :)

Nu ska jag käka frulle, sen blir det dusch och sen bär det av till universitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0